Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/565
Назва: | Іміджева позиція вчителя початкової школи як інструмент налагодження ефективної педагогічної взаємодії |
Автори: | Довга, Тетяна Яківна |
Ключові слова: | професійна позиція педагогічна взаємодія особистісно-професійний імідж іміджева позиція вчитель початкової школи |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Довга Т. Я. Іміджева позиція вчителя початкової школи як інструмент налагодження ефективної педагогічної взаємодії / Тетяна Яківна Довга // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 96-100. |
Серія/номер: | педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено сутність іміджевої позиції вчителя як різновиду професійної (педагогічної) позиції, її взаємозв’язок з особистісно-професійним іміджем. Показано різновиди та специфіку сучасного шкільного середовища. Представлено ті аспекти профільної діяльності вчителя початкової школи, які дозволяють застосовувати іміджеву позицію з метою збереження здоров’я учасників освітнього процесу та гуманізації педагогічної взаємодії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/565 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іміджева позиція вчителя початкової школи як інструмент налагодження ефективної педагогічної взаємодії .pdf | 173,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.