Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/565
Назва: Іміджева позиція вчителя початкової школи як інструмент налагодження ефективної педагогічної взаємодії
Автори: Довга, Тетяна Яківна
Ключові слова: професійна позиція
педагогічна взаємодія
особистісно-професійний імідж
іміджева позиція
вчитель початкової школи
Дата публікації: 2014
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Довга Т. Я. Іміджева позиція вчителя початкової школи як інструмент налагодження ефективної педагогічної взаємодії / Тетяна Яківна Довга // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 96-100.
Серія/номер: педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено сутність іміджевої позиції вчителя як різновиду професійної (педагогічної) позиції, її взаємозв’язок з особистісно-професійним іміджем. Показано різновиди та специфіку сучасного шкільного середовища. Представлено ті аспекти профільної діяльності вчителя початкової школи, які дозволяють застосовувати іміджеву позицію з метою збереження здоров’я учасників освітнього процесу та гуманізації педагогічної взаємодії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/565
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.