Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/565
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДовга, Тетяна Яківна-
dc.date.accessioned2015-11-23T09:51:17Z-
dc.date.available2015-11-23T09:51:17Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДовга Т. Я. Іміджева позиція вчителя початкової школи як інструмент налагодження ефективної педагогічної взаємодії / Тетяна Яківна Довга // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 96-100.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/565-
dc.description.abstractУ статті висвітлено сутність іміджевої позиції вчителя як різновиду професійної (педагогічної) позиції, її взаємозв’язок з особистісно-професійним іміджем. Показано різновиди та специфіку сучасного шкільного середовища. Представлено ті аспекти профільної діяльності вчителя початкової школи, які дозволяють застосовувати іміджеву позицію з метою збереження здоров’я учасників освітнього процесу та гуманізації педагогічної взаємодії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійна позиціяuk_UA
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectособистісно-професійний іміджuk_UA
dc.subjectіміджева позиціяuk_UA
dc.subjectвчитель початкової школиuk_UA
dc.titleІміджева позиція вчителя початкової школи як інструмент налагодження ефективної педагогічної взаємодіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.