Перегляд зібрання за групою - Автори Пикалюк, Роман Володимирович

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 17 із 17
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Formation of Media Educational Skills of a Future Teacher in the Professional TrainingПикалюк, Роман Володимирович; Pykaliuk, R.; Semenog, O.; Semenikhina, O.; Oleshko, P.; Prima, R.; Varava, O.
2015Бінарна організація елементів модальної сфери ідіолекту письменника (на матеріалі художньої прози І. Багряного)Пикалюк, Роман Володимирович
2021Гейміфікація в нативній рекламі: тенденції використання в онлайн-виданняхПикалюк, Роман Володимирович
2014Жанр колективної монографії в аспекті змістової культури наукових виданьПикалюк, Роман Володимирович
2016Жанр наукової монографії в репертуарі сучасних українських видавництвПикалюк, Роман Володимирович; Pykaliuk, Roman
2014Категорії симетрії й асиметрії в синергетичній організації модальної сфери ідіолекту письменника (на матеріалі художньої прози Івана Багряного)Пикалюк, Роман Володимирович; Pykaliuk, Roman
2017Когнітивний потенціал модальних значень у художній прозі І. БагряногоПикалюк, Роман Володимирович
2018Концептуальна система твору як чинник імплікації модальних значеньПикалюк, Роман Володимирович
2016Лінгвосинергетичний підхід у дослідженні тексту і дискурсуПикалюк, Роман Володимирович
2010Механізми зворотного зв’язку у формуванні модальних комплексів художнього твору (на матеріалі художньої прози І. Багряного)Пикалюк, Роман Володимирович
2018Модальна організація текстів рекламних слоганівПикалюк, Роман Володимирович
2022Нативна реклама в новинних інтернет-ЗМІ: особливості поєднання рекламного і журналістського контентуПикалюк, Роман Володимирович
2020Нативна реклама в українських нішевих онлайн-виданняхПикалюк, Роман Володимирович
2016Принципи поєднання модальних елементів у прозовому художньому творіПикалюк, Роман Володимирович
2015Реалізація значень аксіологічної модальності в рекламному слогані та специфіка їх перекладуПикалюк, Роман Володимирович
2012Синергетика модальностей мовно-системної організації художньої прози Івана БагряногоПикалюк, Роман Володимирович
2014Сучасні тенденції випуску наукових монографій у регіональних видавництвах (на матеріалі видавництв м. Кіровограда)Пикалюк, Роман Володимирович