Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4717
Назва: Модальна організація текстів рекламних слоганів
Автори: Пикалюк, Роман Володимирович
Ключові слова: рекламний слоган
аксіологічна модальність
деонтична модальність
алетична модальність
модальність
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Пикалюк Р. В. Модальна організація текстів рекламних слоганів / Роман Володимирович Пикалюк // Наукові записки НаУКМА. Мовознавство. – 2018. – Т. 1. – С. 41 – 45. URL: http://ekmair.ukma.edu.ua/bitstream/handle/123456789/14605/Pykaliuk_Modalna_orhanizatsiia_tekstiv_reklamnykh_slohaniv.pdf?sequence=1
Короткий огляд (реферат): (ua) У статті досліджено типові модальні значення, що використовуються в текстах рекламних слоганів, мовні засоби їхнього вираження і прагматичний потенціал. Проаналізовано основні прагматичні контексти, що мотивують використання аксіологічних, деонтичних й алетичних значень у рекламних слоганах. Визначено принципи поєднання модальних елементів у текстах зазначеного жанру й чинники, що обмежують використання в них певних модальних значень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4717
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри української філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Модальна організація текстів рекламних слоганів.pdf294,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.