Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/829
Назва: Діяльнісний підхід у вивченні фахових дисциплін майбутніми вчителями технологій
Автори: Царенко, Ірина Леонтіївна
Ключові слова: технологія приготування страв
проектна технологія
майбутній вчитель технологій
Дата публікації: 2013
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Царенко І. Л. Діяльнісний підхід у вивченні фахових дисциплін майбутніми вчителями технологій / Ірина Леонтіївна Царенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. – Вип. 4, ч. 1. – С. 327-332.
Серія/номер: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;
Короткий огляд (реферат): (UA) У статті зроблено спробу проаналізувати переваги діяльнісного підходу у вивченні студентами курсу "Технологія приготування страв" над традиційними моделями навчання, а також обґрунтувати необхідність змін цільових орієнтирів цієї дисципліни, які реалізуються через проектну технологію.
(EN) The benefits of the activity approach in students studying of the course «Technology of meal cooking»over the traditional models of learning, and justify the need for change goals of this discipline, which are realized through the project technology, are attempted to analyze in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/829
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.