Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦаренко, Ірина Леонтіївна-
dc.date.accessioned2016-02-23T09:08:17Z-
dc.date.available2016-02-23T09:08:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЦаренко І. Л. Діяльнісний підхід у вивченні фахових дисциплін майбутніми вчителями технологій / Ірина Леонтіївна Царенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. – Вип. 4, ч. 1. – С. 327-332.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/829-
dc.description.abstract(UA) У статті зроблено спробу проаналізувати переваги діяльнісного підходу у вивченні студентами курсу "Технологія приготування страв" над традиційними моделями навчання, а також обґрунтувати необхідність змін цільових орієнтирів цієї дисципліни, які реалізуються через проектну технологію.uk_UA
dc.description.abstract(EN) The benefits of the activity approach in students studying of the course «Technology of meal cooking»over the traditional models of learning, and justify the need for change goals of this discipline, which are realized through the project technology, are attempted to analyze in the article.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectтехнологія приготування стравuk_UA
dc.subjectпроектна технологіяuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель технологійuk_UA
dc.titleДіяльнісний підхід у вивченні фахових дисциплін майбутніми вчителями технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.