Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/668
Назва: | Педагогічна самоефективність як умова творчої самостійності майбутніх учителів музики |
Автори: | Грозан, Світлана Вікторівна |
Ключові слова: | творча самостійність педагогічна компетентність самооцінка мотивація вчитель музики |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Грозан С. В. Педагогічна самоефективність як умова творчої самостійності майбутніх учителів музики / Світлана Вікторівна Грозан // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 121, ч. 2. - С. 20-24. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається сутність понять "творча самостійність", "педагогічна самоефективність", теоретично обгрунтовується вплив педагогічної самоефективності на процес становлення творчої самостійності майбутніх учителів музики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/668 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри мистецької освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічна самоефективність як умова творчої самостійності майбутніх учителів музики_nz_vipusk_121_2.pdf | 126 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.