Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/668
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грозан, Світлана Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-30T11:31:04Z | - |
dc.date.available | 2015-11-30T11:31:04Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Грозан С. В. Педагогічна самоефективність як умова творчої самостійності майбутніх учителів музики / Світлана Вікторівна Грозан // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 121, ч. 2. - С. 20-24. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/668 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається сутність понять "творча самостійність", "педагогічна самоефективність", теоретично обгрунтовується вплив педагогічної самоефективності на процес становлення творчої самостійності майбутніх учителів музики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | КДПУ ім. В. Винниченка | uk_UA |
dc.subject | творча самостійність | uk_UA |
dc.subject | педагогічна компетентність | uk_UA |
dc.subject | самооцінка | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | вчитель музики | uk_UA |
dc.title | Педагогічна самоефективність як умова творчої самостійності майбутніх учителів музики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри мистецької освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічна самоефективність як умова творчої самостійності майбутніх учителів музики_nz_vipusk_121_2.pdf | 126 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.