Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрозан, Світлана Вікторівна-
dc.date.accessioned2015-11-30T11:31:04Z-
dc.date.available2015-11-30T11:31:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГрозан С. В. Педагогічна самоефективність як умова творчої самостійності майбутніх учителів музики / Світлана Вікторівна Грозан // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 121, ч. 2. - С. 20-24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/668-
dc.description.abstractУ статті розглядається сутність понять "творча самостійність", "педагогічна самоефективність", теоретично обгрунтовується вплив педагогічної самоефективності на процес становлення творчої самостійності майбутніх учителів музики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.subjectтворча самостійністьuk_UA
dc.subjectпедагогічна компетентністьuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectвчитель музикиuk_UA
dc.titleПедагогічна самоефективність як умова творчої самостійності майбутніх учителів музикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.