Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/668
Назва: Педагогічна самоефективність як умова творчої самостійності майбутніх учителів музики
Автори: Грозан, Світлана Вікторівна
Ключові слова: творча самостійність
педагогічна компетентність
самооцінка
мотивація
вчитель музики
Дата публікації: 2013
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Грозан С. В. Педагогічна самоефективність як умова творчої самостійності майбутніх учителів музики / Світлана Вікторівна Грозан // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 121, ч. 2. - С. 20-24.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається сутність понять "творча самостійність", "педагогічна самоефективність", теоретично обгрунтовується вплив педагогічної самоефективності на процес становлення творчої самостійності майбутніх учителів музики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/668
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.