Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/601
Title: | Пропедевтичні витоки профільного навчання загальної середньої освіти: політехнічний контент |
Authors: | Набока, Борис Стефанович |
Keywords: | політехнічна освіта трудове навчання профільне навчання виробнича праця дослідницька діяльність учнів politechnical training labor training profile training efficient work pupils’ research work |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Набока Б. С. Пропедевтичні витоки профільного навчання загальної середньої освіти: політехнічний контент / Борис Стефанович Набока // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 131. - С. 139-144. |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті аналізуються науково-педагогічні погляди та практична діяльність І. Г. Ткаченка щодо реалізації актуальної освітянської проблеми 50-70-х років ХХ століття - впровадження у практику роботи школи цілісної системи політехнічної освіти в контексті історичного, сучасного й перспективного розвитку освіти і педагогічної науки в Україні. The article deals with I.G. Tkachenko’s scientific pedagogical viewpoint and practical activity are concerning the implementation of educational issue (50s-70s of the 20th century) – the application of integral politechnical training system at school. The problem is considered at the sight of historical, modern and perspective development of education and pedagogical science in Ukraine. |
URI: | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/601 |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри педагогіки та освітнього менеджменту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Пропедевтичні витоки профільного навчання загальної середньої освіти політехнічний контент .pdf | 175,45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.