Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/601
Назва: Пропедевтичні витоки профільного навчання загальної середньої освіти: політехнічний контент
Автори: Набока, Борис Стефанович
Ключові слова: політехнічна освіта
трудове навчання
профільне навчання
виробнича праця
дослідницька діяльність учнів
politechnical training
labor training
profile training
efficient work
pupils’ research work
Дата публікації: 2014
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Набока Б. С. Пропедевтичні витоки профільного навчання загальної середньої освіти: політехнічний контент / Борис Стефанович Набока // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 131. - С. 139-144.
Серія/номер: педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються науково-педагогічні погляди та практична діяльність І. Г. Ткаченка щодо реалізації актуальної освітянської проблеми 50-70-х років ХХ століття - впровадження у практику роботи школи цілісної системи політехнічної освіти в контексті історичного, сучасного й перспективного розвитку освіти і педагогічної науки в Україні.
The article deals with I.G. Tkachenko’s scientific pedagogical viewpoint and practical activity are concerning the implementation of educational issue (50s-70s of the 20th century) – the application of integral politechnical training system at school. The problem is considered at the sight of historical, modern and perspective development of education and pedagogical science in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/601
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.