Пропедевтичні витоки профільного навчання загальної середньої освіти: політехнічний контент

Abstract
У статті аналізуються науково-педагогічні погляди та практична діяльність І. Г. Ткаченка щодо реалізації актуальної освітянської проблеми 50-70-х років ХХ століття - впровадження у практику роботи школи цілісної системи політехнічної освіти в контексті історичного, сучасного й перспективного розвитку освіти і педагогічної науки в Україні.
The article deals with I.G. Tkachenko’s scientific pedagogical viewpoint and practical activity are concerning the implementation of educational issue (50s-70s of the 20th century) – the application of integral politechnical training system at school. The problem is considered at the sight of historical, modern and perspective development of education and pedagogical science in Ukraine.
Description
Keywords
політехнічна освіта, трудове навчання, профільне навчання, виробнича праця, дослідницька діяльність учнів, politechnical training, labor training, profile training, efficient work, pupils’ research work
Citation
Набока Б. С. Пропедевтичні витоки профільного навчання загальної середньої освіти: політехнічний контент / Борис Стефанович Набока // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 131. - С. 139-144.