Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/598
Назва: | Особливості побудови мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі їх професійної підготовки |
Автори: | Дубінка, Микола Михайлович |
Ключові слова: | мотивація мотив спонукання особистості студент навчально-пізнавальна діяльність професійна підготовка motivation reason motive of personality student educational-cognitive activity professional preparation |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Дубінка М. М. Особливості побудови мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі їх професійної підготовки / Микола Михайлович Дубінка // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 131. - С. 85-90. |
Серія/номер: | педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі розкриття значущості проблеми мотивації навчання характеризується сутність та виокремлюються особливості мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентської молоді у процесі їх підготовки як майбутніх фахівців. The article states that student’s learning in higher education institutions is an important step in becoming a professional where the motivated activity in general has the special urgency, which includes the recognized system of hierarchically interconnected internal motivation of the individual, which is formed at a certain stage of a person's life and are updated and directs its activities. In this case, the actual resistance of professional orientation depends on the motivation. The motivation of educational-cognitive activity is a factor that determines the effectiveness of the training of students and allows them to look for actively the replenishment of the expertise; acquisition of professional skills; improving the skills and abilities necessary for a particular specialist area; to eternal self-improvement; leads and directs the activities of the individual to the effective formation of future teacher-professional. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/598 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості побудови мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі їх професійної підготовки.pdf | 180,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.