Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/598
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дубінка, Микола Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-25T10:39:58Z | - |
dc.date.available | 2015-11-25T10:39:58Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Дубінка М. М. Особливості побудови мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі їх професійної підготовки / Микола Михайлович Дубінка // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 131. - С. 85-90. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/598 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі розкриття значущості проблеми мотивації навчання характеризується сутність та виокремлюються особливості мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентської молоді у процесі їх підготовки як майбутніх фахівців. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article states that student’s learning in higher education institutions is an important step in becoming a professional where the motivated activity in general has the special urgency, which includes the recognized system of hierarchically interconnected internal motivation of the individual, which is formed at a certain stage of a person's life and are updated and directs its activities. In this case, the actual resistance of professional orientation depends on the motivation. The motivation of educational-cognitive activity is a factor that determines the effectiveness of the training of students and allows them to look for actively the replenishment of the expertise; acquisition of professional skills; improving the skills and abilities necessary for a particular specialist area; to eternal self-improvement; leads and directs the activities of the individual to the effective formation of future teacher-professional. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | КДПУ ім. В. Винниченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | мотив | uk_UA |
dc.subject | спонукання особистості | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | motivation | uk_UA |
dc.subject | reason | uk_UA |
dc.subject | motive of personality | uk_UA |
dc.subject | student | uk_UA |
dc.subject | educational-cognitive activity | uk_UA |
dc.subject | professional preparation | uk_UA |
dc.title | Особливості побудови мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі їх професійної підготовки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості побудови мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі їх професійної підготовки.pdf | 180,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.