Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/598
Назва: Особливості побудови мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі їх професійної підготовки
Автори: Дубінка, Микола Михайлович
Ключові слова: мотивація
мотив
спонукання особистості
студент
навчально-пізнавальна діяльність
професійна підготовка
motivation
reason
motive of personality
student
educational-cognitive activity
professional preparation
Дата публікації: 2014
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Дубінка М. М. Особливості побудови мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі їх професійної підготовки / Микола Михайлович Дубінка // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 131. - С. 85-90.
Серія/номер: педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті на основі розкриття значущості проблеми мотивації навчання характеризується сутність та виокремлюються особливості мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентської молоді у процесі їх підготовки як майбутніх фахівців.
The article states that student’s learning in higher education institutions is an important step in becoming a professional where the motivated activity in general has the special urgency, which includes the recognized system of hierarchically interconnected internal motivation of the individual, which is formed at a certain stage of a person's life and are updated and directs its activities. In this case, the actual resistance of professional orientation depends on the motivation. The motivation of educational-cognitive activity is a factor that determines the effectiveness of the training of students and allows them to look for actively the replenishment of the expertise; acquisition of professional skills; improving the skills and abilities necessary for a particular specialist area; to eternal self-improvement; leads and directs the activities of the individual to the effective formation of future teacher-professional.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/598
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.