Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/563
Назва: Фактори впливу на розвиток творчості майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки
Автори: Гусєва, Катерина Василівна
Ключові слова: мотивація
творчій потенціал
креативне середовище
емоційне вигорання
соціокультурне середовище
художня творчість
художньо-образне мислення
майбутній вчитель образотворчого мистецтва
Дата публікації: 2014
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Гусєва К. В. Фактори впливу на розвиток творчості майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки / Катерина Василівна Гусєва // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 89-92.
Серія/номер: педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються фактори, що впливають на формування творчого мислення в навчанні. Виділяються зовнішні педагогічні умови, які виступають в якості стимулів розвитку внутрішніх, психологічних умов, що в свою чергу, визначають зовнішні умови. Організаційно-педагогічні умови навчання повинні спрямовуватися на розвиток творчого потенціалу учителя образотворчого мистецтва як інтегративного утворення, сукупності природних та набутих якостей. В результаті складних циклічно взаємодетермінованих факторів в структурі особистості, когнітивних процесів і соціальної ситуації в навчальному процесі виникають специфічні риси, що притаманні творчому мисленню студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/563
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.