Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/563
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГусєва, Катерина Василівна-
dc.date.accessioned2015-11-23T09:50:06Z-
dc.date.available2015-11-23T09:50:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГусєва К. В. Фактори впливу на розвиток творчості майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки / Катерина Василівна Гусєва // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 89-92.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/563-
dc.description.abstractУ статті розглядаються фактори, що впливають на формування творчого мислення в навчанні. Виділяються зовнішні педагогічні умови, які виступають в якості стимулів розвитку внутрішніх, психологічних умов, що в свою чергу, визначають зовнішні умови. Організаційно-педагогічні умови навчання повинні спрямовуватися на розвиток творчого потенціалу учителя образотворчого мистецтва як інтегративного утворення, сукупності природних та набутих якостей. В результаті складних циклічно взаємодетермінованих факторів в структурі особистості, когнітивних процесів і соціальної ситуації в навчальному процесі виникають специфічні риси, що притаманні творчому мисленню студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectтворчій потенціалuk_UA
dc.subjectкреативне середовищеuk_UA
dc.subjectемоційне вигоранняuk_UA
dc.subjectсоціокультурне середовищеuk_UA
dc.subjectхудожня творчістьuk_UA
dc.subjectхудожньо-образне мисленняuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель образотворчого мистецтваuk_UA
dc.titleФактори впливу на розвиток творчості майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.