Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/488
Назва: | Міждисциплінарний підхід до аналізу художніх творів у навчальному процесі майбутніх учителів образотворчого мистецтва (до постановки проблеми) |
Автори: | Кириченко, Олена Іванівна |
Ключові слова: | мистецтвознавчий аналіз семіотичний підхід культурологічний підхід філософсько-естетичні концепції психологічний дискурс майбутній вчитель образотворчого мистецтва |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Кириченко О. І. Міждисциплінарний підхід до аналізу художніх творів у навчальному процесі майбутніх учителів образотворчого мистецтва (до постановки проблеми) / Олена Іванівна Кириченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 139. - С. 69-73. |
Серія/номер: | педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається міждисциплінарний підхід до аналізу художнього твору, який може бути використаний у процесі навчання майбутніх учителів образотворчого мистецтва і допоможе молодому фахівцю як в розвитку власного аналітичного мислення та естетичного сприйняття, так і в умінні формувати інтересу у школярів до уроків образотворчого мистецтва. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/488 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри мистецької освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Міждисциплінарний підхід до аналізу художніх творів у навчальному процесі майбутніх учителів образотворчого мистецтва.pdf | 131,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.