Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/488
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКириченко, Олена Іванівна-
dc.date.accessioned2015-11-18T08:41:56Z-
dc.date.available2015-11-18T08:41:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКириченко О. І. Міждисциплінарний підхід до аналізу художніх творів у навчальному процесі майбутніх учителів образотворчого мистецтва (до постановки проблеми) / Олена Іванівна Кириченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 139. - С. 69-73.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/488-
dc.description.abstractУ статті розглядається міждисциплінарний підхід до аналізу художнього твору, який може бути використаний у процесі навчання майбутніх учителів образотворчого мистецтва і допоможе молодому фахівцю як в розвитку власного аналітичного мислення та естетичного сприйняття, так і в умінні формувати інтересу у школярів до уроків образотворчого мистецтва.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectмистецтвознавчий аналізuk_UA
dc.subjectсеміотичний підхідuk_UA
dc.subjectкультурологічний підхідuk_UA
dc.subjectфілософсько-естетичні концепціїuk_UA
dc.subjectпсихологічний дискурсuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель образотворчого мистецтваuk_UA
dc.titleМіждисциплінарний підхід до аналізу художніх творів у навчальному процесі майбутніх учителів образотворчого мистецтва (до постановки проблеми)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.