Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/485
Назва: Питання сценічно-виконавської педагогіки: психолого-артистичні партнерські стосунки
Автори: Валькевич, Раїса Андріївна
Ключові слова: сприйняття поведінки виконавця
оцінка поведінки виконавця
розуміння інформації
інтерпретація інформації
загальні умови вади
прогнозування дій
прогнозування вчинків
майбутній вчитель музичного мистецтва
Дата публікації: 2015
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Валькевич Р. А. Питання сценічно-виконавської педагогіки: психолого-артистичні партнерські стосунки / Раїса Андріївна Валькевич // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 139. - С. 32-35.
Серія/номер: педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Психолого-артистичні стосунки надзвичайно важливий аспект для дослідження та осмислення щодо подолання труднощів міжособистісних перцепцій. Їх можливо визначити за допомогою таких складових: сприйняття і оцінка зовнішніх ознак у поведінці індивіда, поняття й інтерпретація отриманої інформації, прогнозування дій та інтерпретація вчинків в сумісній виконавській задачі. Взаєморозуміння у виконавському процесі є надзвичайно важким феноменом де ефективність залежить від інформації, яку партнери отримують один від одного за умови зацікавленості обох та міри симпатії чи антипатії. Такі умови зумовлюються подібністю, співзвучністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/485
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.