Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/485
Title: Питання сценічно-виконавської педагогіки: психолого-артистичні партнерські стосунки
Authors: Валькевич, Раїса Андріївна
Keywords: сприйняття поведінки виконавця
оцінка поведінки виконавця
розуміння інформації
інтерпретація інформації
загальні умови вади
прогнозування дій
прогнозування вчинків
майбутній вчитель музичного мистецтва
Issue Date: 2015
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Валькевич Р. А. Питання сценічно-виконавської педагогіки: психолого-артистичні партнерські стосунки / Раїса Андріївна Валькевич // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 139. - С. 32-35.
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: Психолого-артистичні стосунки надзвичайно важливий аспект для дослідження та осмислення щодо подолання труднощів міжособистісних перцепцій. Їх можливо визначити за допомогою таких складових: сприйняття і оцінка зовнішніх ознак у поведінці індивіда, поняття й інтерпретація отриманої інформації, прогнозування дій та інтерпретація вчинків в сумісній виконавській задачі. Взаєморозуміння у виконавському процесі є надзвичайно важким феноменом де ефективність залежить від інформації, яку партнери отримують один від одного за умови зацікавленості обох та міри симпатії чи антипатії. Такі умови зумовлюються подібністю, співзвучністю.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/485
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри вокально-хорових дисциплін та методики музичного виховання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.