Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/485
Назва: | Питання сценічно-виконавської педагогіки: психолого-артистичні партнерські стосунки |
Автори: | Валькевич, Раїса Андріївна |
Ключові слова: | сприйняття поведінки виконавця оцінка поведінки виконавця розуміння інформації інтерпретація інформації загальні умови вади прогнозування дій прогнозування вчинків майбутній вчитель музичного мистецтва |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Валькевич Р. А. Питання сценічно-виконавської педагогіки: психолого-артистичні партнерські стосунки / Раїса Андріївна Валькевич // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 139. - С. 32-35. |
Серія/номер: | педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Психолого-артистичні стосунки надзвичайно важливий аспект для дослідження та осмислення щодо подолання труднощів міжособистісних перцепцій. Їх можливо визначити за допомогою таких складових: сприйняття і оцінка зовнішніх ознак у поведінці індивіда, поняття й інтерпретація отриманої інформації, прогнозування дій та інтерпретація вчинків в сумісній виконавській задачі. Взаєморозуміння у виконавському процесі є надзвичайно важким феноменом де ефективність залежить від інформації, яку партнери отримують один від одного за умови зацікавленості обох та міри симпатії чи антипатії. Такі умови зумовлюються подібністю, співзвучністю. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/485 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри мистецької освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Питання сценічно-виконавської педагогіки психолого-артистичні партнерські стосунки.pdf | 121,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.