Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4740
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лаврусенко, Марія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-05T22:11:17Z | - |
dc.date.available | 2023-06-05T22:11:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Лаврусенко М. І. Митець у постколоніальному світі в романі Володимира Даниленка «Клуб «Старий Пегас» / Марія Іванівна Лаврусенко // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Філологічні науки. - Дніпро: «ТОВ «Роял Принт». - 2020. - №1(19). - С.161-170. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduepf_2020_1_16 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4740 | - |
dc.description.abstract | (ua) У доробку сучасного українського письменника, представника «житомирської школи» В. Даниленка чільне місце посідає іронічно-сатирична проза, в якій критикуються різні аспекти нашого життя доби незалежності. Таким є й роман «Клуб „Старий Пегас”», що порушує проблему абсурдності буття митця в посттоталітарному світі. Через іронічно-сатиричні описи атмосфери клубу «Старий Пегас», який очолює головний герой твору Юлій Солодчук, прочитується ставлення нової генерації українських письменників до тих митців старшого покоління, які живуть минулим. Авторські алюзії, іронічно-сатиричні оцінки піддають осуду поведінку національної мистецької спільноти, котра нищить талановиту особистість. Як антитеза до членів клубу змальований Юлій Солодчук – людина нового часу й нового світогляду, яка виступає проти імітації творчості. Пародійно-сатиричний тон домінує в змалюванні освіти України. У викривальній манері автор змальовує університет культури. Осуду піддається й загальна атмосфера закладу, і поведінка ректора, який утілює в життя свої комерційні плани й принижує гідного викладача. Письменник утверджує думку, що протистояти корупції й невігластву творча людина не може. Психологію письменника Солодчука В. Даниленко розкриває й через змалювання пікантних подробиць його нещасливого особистого життя. Змістом свого роману автор переконує читача в тому, що справжній митець завжди самотній. Його гармонія – у творчості, яка, за З. Фрейдом, утілює пережите. Роман В. Даниленка «Клуб „Старий Пегас”» має антиколоніальне звучання. Він порушує позачасову проблему стосунків у мистецькому середовищі, творчої людини й суспільства, актуалізує питання розвитку сучасної літератури й освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | «ТОВ «Роял Принт» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філологічні науки; | - |
dc.subject | Володимир Даниленко | uk_UA |
dc.subject | роман | uk_UA |
dc.subject | сатира | uk_UA |
dc.subject | «житомирська школа» | uk_UA |
dc.subject | творча особистість | uk_UA |
dc.subject | постколоніалізм | uk_UA |
dc.title | Митець у постколоніальному світі в романі Володимира Даниленка «Клуб «Старий Пегас» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри української філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Митець у постколоніальному світі в романі Володимира Даниленка «Клуб «Старий Пегас».pdf | 299,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.