Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4254
Назва: Методика формування креативного мислення студентів фахової передвищої освіти у процесі навчання фізики
Інші назви: Methods of formation of creative thinking of students of professional previous education in the process of physi
Автори: Садовий, Микола Ілліч
Пташко, Олена Олександрівна
Sadovyі, Mykola Illich
Ptashko, Olena Oleksandrivna
Ключові слова: креативність
компетентність
креативні технології
креативне мислення
creativity
competence
creative technologies
creative thinking
Дата публікації: 2021
Видавництво: РВВ ЦДПУ В. Винничека
Бібліографічний опис: Садовий М. І. Методика формування креативного мислення студентів фахової передвищої освіти у процесі навчання фізики / Садовий Микола Ілліч, Олена Олександрівна Пташко // Наукові записки цдпу. Серія : Педагогічні науки = Academic Nores. Series : Pedagogical Sciences : зб. наук. праць / МОН України, ЦДПУ ім. В. Винниченка. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ В. Винниченка, 2021. - Вип. 201. - С. 28-31.
Короткий огляд (реферат): (ua) Проблема формування креативного мислення здобувачів фахової передвищої освіти значно актуалізувалася в ході реалізації концепції нової української школи, коли важливим чинником успіху студента коледжу або технікуму стає його здатність до самовдосконалення та саморозвитку.Одним із шляхів вирішення проблеми є використанні креативних технологій ,нестандартних підходів, нових методів діяльності та моделей мислення. Тому виникла потреба розглянути методику формування креативного мислення, застосування креативних технологій у студентів фахової передвищої освіти при вивченні фізики.
(en) The problem of forming creative thinking of students of professional higher education became much more important during the implementation of the concept of a new Ukrainian school, when an important factor in the success of a college or college student is his ability to self-improvement and self-development. and models of thinking. Therefore, there is a need to consider the method of formation of creative thinking, the use of creative technologies in students of professional higher education in the study of physics. In order to form creative thinking and develop creative and nonstandard opportunities for students of professional higher education, it is necessary that the teacher first of all use creative methods, forms and means of learning that meet the goals and objectives of creative activity. Therefore, in each educational topic in physics it is necessary to create conditions for creative activity, which acquires special significance in the life and activity of the student in the study of physics and the application of acquired knowledge in the future profession.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4254
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.