Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4254
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСадовий, Микола Ілліч-
dc.contributor.authorПташко, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorSadovyі, Mykola Illich-
dc.contributor.authorPtashko, Olena Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2023-02-13T12:21:34Z-
dc.date.available2023-02-13T12:21:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСадовий М. І. Методика формування креативного мислення студентів фахової передвищої освіти у процесі навчання фізики / Садовий Микола Ілліч, Олена Олександрівна Пташко // Наукові записки цдпу. Серія : Педагогічні науки = Academic Nores. Series : Pedagogical Sciences : зб. наук. праць / МОН України, ЦДПУ ім. В. Винниченка. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ В. Винниченка, 2021. - Вип. 201. - С. 28-31.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4254-
dc.description.abstract(ua) Проблема формування креативного мислення здобувачів фахової передвищої освіти значно актуалізувалася в ході реалізації концепції нової української школи, коли важливим чинником успіху студента коледжу або технікуму стає його здатність до самовдосконалення та саморозвитку.Одним із шляхів вирішення проблеми є використанні креативних технологій ,нестандартних підходів, нових методів діяльності та моделей мислення. Тому виникла потреба розглянути методику формування креативного мислення, застосування креативних технологій у студентів фахової передвищої освіти при вивченні фізики.uk_UA
dc.description.abstract(en) The problem of forming creative thinking of students of professional higher education became much more important during the implementation of the concept of a new Ukrainian school, when an important factor in the success of a college or college student is his ability to self-improvement and self-development. and models of thinking. Therefore, there is a need to consider the method of formation of creative thinking, the use of creative technologies in students of professional higher education in the study of physics. In order to form creative thinking and develop creative and nonstandard opportunities for students of professional higher education, it is necessary that the teacher first of all use creative methods, forms and means of learning that meet the goals and objectives of creative activity. Therefore, in each educational topic in physics it is necessary to create conditions for creative activity, which acquires special significance in the life and activity of the student in the study of physics and the application of acquired knowledge in the future profession.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ ЦДПУ В. Винничекаuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкреативні технологіїuk_UA
dc.subjectкреативне мисленняuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectcreative technologiesuk_UA
dc.subjectcreative thinkinguk_UA
dc.titleМетодика формування креативного мислення студентів фахової передвищої освіти у процесі навчання фізикиuk_UA
dc.title.alternativeMethods of formation of creative thinking of students of professional previous education in the process of physiuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.