Педагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівців

Abstract
(ua) У статті розглянуто поняття педагогіч­ ного супроводу в умовах закладу вищої освіти. Проаналізовано роль педагогічного супроводу в самореалізацїі майбутнього фахівця. Обґрунто­ вано розуміння педагогічного супроводу саморе-алізації майбутнього фахівця. Визначено зміст основних функціональних компонентів педаго­ гічного супроводу самореалізацїі майбутнього фахівця: діагностичного, мотиваційно-цільово-го, проектувального, діяльнісного, рефлексивно-коригувального.
Description
Keywords
супровід, педагогічний супро­від, педагогічний супровід у вищій школі, саморе-алізація, педагогічний супровід самореалізацїі, структура педагогічного супроводу самореалі­ зації, компоненти педагогічного супроводу са­мореалізацїі майбутніх фахівців
Citation
Краснощок І. П. Педагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівців / І. П. Краснощок, Т. О. Кравцова // Рідна школа. - № 2 . – 2019. - С. 34 — 38.