Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраснощок, Інна Петрівна-
dc.date.accessioned2022-06-23T12:45:11Z-
dc.date.available2022-06-23T12:45:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКраснощок І. П. Педагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівців / І. П. Краснощок, Т. О. Кравцова // Рідна школа. - № 2 . – 2019. - С. 34 — 38.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4181-
dc.description.abstract(ua) У статті розглянуто поняття педагогіч­ ного супроводу в умовах закладу вищої освіти. Проаналізовано роль педагогічного супроводу в самореалізацїі майбутнього фахівця. Обґрунто­ вано розуміння педагогічного супроводу саморе-алізації майбутнього фахівця. Визначено зміст основних функціональних компонентів педаго­ гічного супроводу самореалізацїі майбутнього фахівця: діагностичного, мотиваційно-цільово-го, проектувального, діяльнісного, рефлексивно-коригувального.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсупровідuk_UA
dc.subjectпедагогічний супро­відuk_UA
dc.subjectпедагогічний супровід у вищій школіuk_UA
dc.subjectсаморе-алізаціяuk_UA
dc.subjectпедагогічний супровід самореалізацїіuk_UA
dc.subjectструктура педагогічного супроводу самореалі­ заціїuk_UA
dc.subjectкомпоненти педагогічного супроводу са­мореалізацїі майбутніх фахівцівuk_UA
dc.titleПедагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівцівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівців.pdf270,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.