Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4180
Назва: Теоретичні аспекти визначення сутності потенціалу самореалізації майбутнього вчителя
Автори: Краснощок, Інна Петрівна
Ключові слова: самореалізація
потенціал
особистісний потенціал самореалізації
потенціал самореалізації майбутнього вчителя
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Краснощок І. П. Теоретичні аспекти визначення сутності потенціалу самореалізації майбутнього вчителя / І. П. Краснощок // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». - Випуск № 2. - 2019. - С. 190–199.
Короткий огляд (реферат): (ua) У статті розглянуто теоретичні аспекти у з’ясуванні сутності поняття "потенціал реалізації", а також представленно авторське трактування поняття "потенціал самореалізації майбутнього вчителя" та розкрито його зміст.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4180
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.