Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4180
Назва: | Теоретичні аспекти визначення сутності потенціалу самореалізації майбутнього вчителя |
Автори: | Краснощок, Інна Петрівна |
Ключові слова: | самореалізація потенціал особистісний потенціал самореалізації потенціал самореалізації майбутнього вчителя |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Краснощок І. П. Теоретичні аспекти визначення сутності потенціалу самореалізації майбутнього вчителя / І. П. Краснощок // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». - Випуск № 2. - 2019. - С. 190–199. |
Короткий огляд (реферат): | (ua) У статті розглянуто теоретичні аспекти у з’ясуванні сутності поняття "потенціал реалізації", а також представленно авторське трактування поняття "потенціал самореалізації майбутнього вчителя" та розкрито його зміст. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4180 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні аспекти визначення сутності потенціалу самореалізації майбутнього вчителя.pdf | 548,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.