Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4180
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраснощок, Інна Петрівна-
dc.date.accessioned2022-06-23T12:45:04Z-
dc.date.available2022-06-23T12:45:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКраснощок І. П. Теоретичні аспекти визначення сутності потенціалу самореалізації майбутнього вчителя / І. П. Краснощок // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». - Випуск № 2. - 2019. - С. 190–199.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4180-
dc.description.abstract(ua) У статті розглянуто теоретичні аспекти у з’ясуванні сутності поняття "потенціал реалізації", а також представленно авторське трактування поняття "потенціал самореалізації майбутнього вчителя" та розкрито його зміст.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectособистісний потенціал самореалізаціїuk_UA
dc.subjectпотенціал самореалізації майбутнього вчителяuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти визначення сутності потенціалу самореалізації майбутнього вчителяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.