Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4180
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Краснощок, Інна Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-23T12:45:04Z | - |
dc.date.available | 2022-06-23T12:45:04Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Краснощок І. П. Теоретичні аспекти визначення сутності потенціалу самореалізації майбутнього вчителя / І. П. Краснощок // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». - Випуск № 2. - 2019. - С. 190–199. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4180 | - |
dc.description.abstract | (ua) У статті розглянуто теоретичні аспекти у з’ясуванні сутності поняття "потенціал реалізації", а також представленно авторське трактування поняття "потенціал самореалізації майбутнього вчителя" та розкрито його зміст. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | самореалізація | uk_UA |
dc.subject | потенціал | uk_UA |
dc.subject | особистісний потенціал самореалізації | uk_UA |
dc.subject | потенціал самореалізації майбутнього вчителя | uk_UA |
dc.title | Теоретичні аспекти визначення сутності потенціалу самореалізації майбутнього вчителя | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні аспекти визначення сутності потенціалу самореалізації майбутнього вчителя.pdf | 548,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.