Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3875
Назва: Система самореалізації школярів Павлиша в педагогічній спадщині В. Сухомлинського
Інші назви: Система самореализации школьников Павлыша в педагогическом наследии В. Сухомлинского
System of self-realization of pavlisch schools in the pedagogical holiday of V. Sukhomlinskogo
Автори: Рацул, Анатолій Борисович
Рацул, Анатолий Борисович
Ratsul, Anatoly Borisovoch
Ключові слова: система
самореалізація
шляхи
умови
закономірності
система
самореализация
пути
условия
закономерности
system
self-realization
ways
conditions
regularities
Дата публікації: 2018
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Рацул А. Б. Система самореалізації школярів павлиша в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Анатолій Борисович Рацул // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. - Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. - Вип. 171. – С. 135-139.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) Досліджена система самореалізації вихованців Павлиської школи. Накреслені шляхи та умови залучення школярів до трудової, технічної та художньої діяльності. Виявлені закономірності самореалізації на етапах самовиявлення, самовираження та самоствердження. Обґрунтована сутність компонентів системи, де емоції, збудження, протиріччя, пошана, заслуги, успіх, вияв можливостей, корисність є ведучими.
(ru) Исследована система самореализации воспитанников Павлышской школы. Начерчены пути и условия приобщения школьников к трудовой, технической и художественной деятельности. Определены закономерности самореализации на этапах самовыявления, самовыражения и самоутверждения.Обоснована сущность компонентов системы, в которой ведущими являются эмоции,возбуждение, противоречия, почести, достижения, успех, проявление возможностей, полезность.
(en) The system of self-actualization of pupils of the Pavlik school is investigated. Draw ways and conditions for involving schoolchildren in labor, technical and artistic activities. The patterns of self-realization at the stages of selfexpression, self-expression and self-affirmation are revealed. The essence of the components of the system is grounded, where emotions, excitements, contradictions, honor, merits, success, possibilities of appearance, utility are leading.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3875
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри педагогіки та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.