Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3875
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРацул, Анатолій Борисович-
dc.contributor.authorРацул, Анатолий Борисович-
dc.contributor.authorRatsul, Anatoly Borisovoch-
dc.date.accessioned2021-10-08T09:49:02Z-
dc.date.available2021-10-08T09:49:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРацул А. Б. Система самореалізації школярів павлиша в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Анатолій Борисович Рацул // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. - Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. - Вип. 171. – С. 135-139.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3875-
dc.description.abstract(uk) Досліджена система самореалізації вихованців Павлиської школи. Накреслені шляхи та умови залучення школярів до трудової, технічної та художньої діяльності. Виявлені закономірності самореалізації на етапах самовиявлення, самовираження та самоствердження. Обґрунтована сутність компонентів системи, де емоції, збудження, протиріччя, пошана, заслуги, успіх, вияв можливостей, корисність є ведучими.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Исследована система самореализации воспитанников Павлышской школы. Начерчены пути и условия приобщения школьников к трудовой, технической и художественной деятельности. Определены закономерности самореализации на этапах самовыявления, самовыражения и самоутверждения.Обоснована сущность компонентов системы, в которой ведущими являются эмоции,возбуждение, противоречия, почести, достижения, успех, проявление возможностей, полезность.uk_UA
dc.description.abstract(en) The system of self-actualization of pupils of the Pavlik school is investigated. Draw ways and conditions for involving schoolchildren in labor, technical and artistic activities. The patterns of self-realization at the stages of selfexpression, self-expression and self-affirmation are revealed. The essence of the components of the system is grounded, where emotions, excitements, contradictions, honor, merits, success, possibilities of appearance, utility are leading.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.subjectшляхиuk_UA
dc.subjectумовиuk_UA
dc.subjectзакономірностіuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectсамореализацияuk_UA
dc.subjectпутиuk_UA
dc.subjectусловияuk_UA
dc.subjectзакономерностиuk_UA
dc.subjectsystemuk_UA
dc.subjectself-realizationuk_UA
dc.subjectwaysuk_UA
dc.subjectconditionsuk_UA
dc.subjectregularitiesuk_UA
dc.titleСистема самореалізації школярів Павлиша в педагогічній спадщині В. Сухомлинськогоuk_UA
dc.title.alternativeСистема самореализации школьников Павлыша в педагогическом наследии В. Сухомлинскогоuk_UA
dc.title.alternativeSystem of self-realization of pavlisch schools in the pedagogical holiday of V. Sukhomlinskogouk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри педагогіки та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.