Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапітан, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorКапитан, Татьяна Анатольевна-
dc.contributor.authorCapitan, Tetiana Anatolievna-
dc.date.accessioned2021-06-08T06:03:24Z-
dc.date.available2021-06-08T06:03:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКапітан Т. А. Роль пісні в процесі навчання англійської мови / Тетяна Анатоліївна Капітан // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. - Кропивницький : "КОД", 2018. - Вип. 172. – С. 236-239.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3721-
dc.description.abstract(uk) У статті розглянуто специфіку використання пісні на уроках іноземної мови для удосконалення граматичних, лексичних та фонетичних навичок учнів; для підвищення інтересу до країни, мову якої вивчають; продемонстровано ефективність використання пісень під час навчання іноземної мови; доведено, що пісня є матеріалом для оволодіння навичками іншомовної вимови, а також покращення артикуляції.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье рассматриваются особенности использования песен на уроках иностранного языка с целью усовершенствования грамматических, лексических и фонетических навыков учащихся, повышения интереса к стране изучаемого языка; описана эффективность использования песен в процессе изучения иностранному языку; обосновано, что песня – это материал для овладения навыками иностранного произношения, а также улучшения артикуляции.uk_UA
dc.description.abstract(en) The article deals with the specifics of the use of songs in foreign language lessons for the improvement of grammatical, lexical and phonetic skills of students; to increase interest in the country of study; demonstrated the effectiveness of using songs while teaching a foreign language; It is proved that the song is a material for mastering the skills of foreign pronunciation, as well as improving articulation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКОДuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпісняuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectефективність навчанняuk_UA
dc.subjectудосконалення навичокuk_UA
dc.subjectартикуляціяuk_UA
dc.subjectінтонаціяuk_UA
dc.subjectпесняuk_UA
dc.subjectкоммуникативная компетенцияuk_UA
dc.subjectэффективность обученияuk_UA
dc.subjectусовершенствование навыковuk_UA
dc.subjectартикуляцияuk_UA
dc.subjectинтонацияuk_UA
dc.subjectsonguk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjecttraining effectivenessuk_UA
dc.subjectskills improvementuk_UA
dc.subjectarticulationuk_UA
dc.subjectintonationuk_UA
dc.titleРоль пісні в процесі навчання англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeРоль песни в процессе обученияя английскому языкуuk_UA
dc.title.alternativeThe role of songs in the english language english traininguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль пісні в процесі навчання англійської мови.pdf724,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.