Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3721
Назва: | Роль пісні в процесі навчання англійської мови |
Інші назви: | Роль песни в процессе обученияя английскому языку The role of songs in the english language english training |
Автори: | Капітан, Тетяна Анатоліївна Капитан, Татьяна Анатольевна Capitan, Tetiana Anatolievna |
Ключові слова: | пісня комунікативна компетенція ефективність навчання удосконалення навичок артикуляція інтонація песня коммуникативная компетенция эффективность обучения усовершенствование навыков артикуляция интонация song communicative competence training effectiveness skills improvement articulation intonation |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | КОД |
Бібліографічний опис: | Капітан Т. А. Роль пісні в процесі навчання англійської мови / Тетяна Анатоліївна Капітан // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. - Кропивницький : "КОД", 2018. - Вип. 172. – С. 236-239. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | (uk) У статті розглянуто специфіку використання пісні на уроках іноземної мови для удосконалення граматичних, лексичних та фонетичних навичок учнів; для підвищення інтересу до країни, мову якої вивчають; продемонстровано ефективність використання пісень під час навчання іноземної мови; доведено, що пісня є матеріалом для оволодіння навичками іншомовної вимови, а також покращення артикуляції. (ru) В статье рассматриваются особенности использования песен на уроках иностранного языка с целью усовершенствования грамматических, лексических и фонетических навыков учащихся, повышения интереса к стране изучаемого языка; описана эффективность использования песен в процессе изучения иностранному языку; обосновано, что песня – это материал для овладения навыками иностранного произношения, а также улучшения артикуляции. (en) The article deals with the specifics of the use of songs in foreign language lessons for the improvement of grammatical, lexical and phonetic skills of students; to increase interest in the country of study; demonstrated the effectiveness of using songs while teaching a foreign language; It is proved that the song is a material for mastering the skills of foreign pronunciation, as well as improving articulation. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3721 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль пісні в процесі навчання англійської мови.pdf | 724,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.