Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3721
Назва: Роль пісні в процесі навчання англійської мови
Інші назви: Роль песни в процессе обученияя английскому языку
The role of songs in the english language english training
Автори: Капітан, Тетяна Анатоліївна
Капитан, Татьяна Анатольевна
Capitan, Tetiana Anatolievna
Ключові слова: пісня
комунікативна компетенція
ефективність навчання
удосконалення навичок
артикуляція
інтонація
песня
коммуникативная компетенция
эффективность обучения
усовершенствование навыков
артикуляция
интонация
song
communicative competence
training effectiveness
skills improvement
articulation
intonation
Дата публікації: 2018
Видавництво: КОД
Бібліографічний опис: Капітан Т. А. Роль пісні в процесі навчання англійської мови / Тетяна Анатоліївна Капітан // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. - Кропивницький : "КОД", 2018. - Вип. 172. – С. 236-239.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розглянуто специфіку використання пісні на уроках іноземної мови для удосконалення граматичних, лексичних та фонетичних навичок учнів; для підвищення інтересу до країни, мову якої вивчають; продемонстровано ефективність використання пісень під час навчання іноземної мови; доведено, що пісня є матеріалом для оволодіння навичками іншомовної вимови, а також покращення артикуляції.
(ru) В статье рассматриваются особенности использования песен на уроках иностранного языка с целью усовершенствования грамматических, лексических и фонетических навыков учащихся, повышения интереса к стране изучаемого языка; описана эффективность использования песен в процессе изучения иностранному языку; обосновано, что песня – это материал для овладения навыками иностранного произношения, а также улучшения артикуляции.
(en) The article deals with the specifics of the use of songs in foreign language lessons for the improvement of grammatical, lexical and phonetic skills of students; to increase interest in the country of study; demonstrated the effectiveness of using songs while teaching a foreign language; It is proved that the song is a material for mastering the skills of foreign pronunciation, as well as improving articulation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3721
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль пісні в процесі навчання англійської мови.pdf724,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.