Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3664
Назва: Визначення стану сформованості технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів
Інші назви: Определение состояния сформированности технологической культуры будущих специалистов инклюзивных учебных заведений
Determination of the state of formation of technological culture of future specialists of inclusive educational institutions
Автори: Нагорна, Олена Василівна
Нагорная, Елена Васильевна
Nаhorna, Olena Vasylivna
Ключові слова: інклюзія
інклюзивна освіта
діти з обмеженими можливостями
технологічна культура
инклюзия
инклюзивное образование
дети с ограниченными возможностями здоровья
технологическая культура
inclusion
inclusive education
children with special educational needs
Дата публікації: 2020
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Нагорна О. В. Визначення стану сформованості технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів / Олена Василівна Нагорна // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. – Вип. 186. – С. 211-215.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розглянуто поняття «технологічна культура», охарактеризовано організаційнопедагогічні умови формування технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів у процесі професійної підготовки, розкрито методику підготовки майбутніх фахівців до роботи в інклюзивному освітньому середовищі, виокремлено основні критерії готовності фахівця до професійної діяльності в умовах інклюзії.
(ru) В статье рассмотрено понятие «технологическая культура», охарактеризованы организационно-педагогические условия формирование технологической культуры будущих специалистов в процессе профессиональной подготовки, раскрыто методику подготовки будущих специалистов к работе в инклюзивных учебных заведений, выделены основные критерии готовности специалиста к профессиональной деятельности в условиях инклюзии.
(en) Today, many bills on the organization of inclusive education in mainstream schools have been approved, requirements for the organization of education and special conditions for teaching children with special educational needs in a comprehensive school have been created. When introducing inclusive education in mainstream schools, it is worth considering whether educators, students, and parents are ready to take a special child into the classroom, so while addressing logistical and other problems, attention should be given to the problem of forming an inclusive culture in educational education. institution, the training of a qualified specialist who is able to creatively solve the tasks assigned to him using scientific knowledge, having a high level of professional competence and technological culture. It is very important for every specialist to realize the need to creatively select the optimal means of transformative activity from many alternative and diverse solutions in the new environment, in accordance with the orientation on human values. It is the initiative and independent specialists who are able to constantly improve their personality and activity, can adequately perform their functions, differing in high receptivity, social and professional mobility, readiness for rapid updating of knowledge, expanding the arsenal of skills and skills, one or another solution, to find new sources of information, to conduct continuous innovative search.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3664
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри педагогіки та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.