Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагорна, Олена Василівна-
dc.contributor.authorНагорная, Елена Васильевна-
dc.contributor.authorNаhorna, Olena Vasylivna-
dc.date.accessioned2021-05-25T07:06:47Z-
dc.date.available2021-05-25T07:06:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНагорна О. В. Визначення стану сформованості технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів / Олена Василівна Нагорна // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. – Вип. 186. – С. 211-215.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3664-
dc.description.abstract(uk) У статті розглянуто поняття «технологічна культура», охарактеризовано організаційнопедагогічні умови формування технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів у процесі професійної підготовки, розкрито методику підготовки майбутніх фахівців до роботи в інклюзивному освітньому середовищі, виокремлено основні критерії готовності фахівця до професійної діяльності в умовах інклюзії.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье рассмотрено понятие «технологическая культура», охарактеризованы организационно-педагогические условия формирование технологической культуры будущих специалистов в процессе профессиональной подготовки, раскрыто методику подготовки будущих специалистов к работе в инклюзивных учебных заведений, выделены основные критерии готовности специалиста к профессиональной деятельности в условиях инклюзии.uk_UA
dc.description.abstract(en) Today, many bills on the organization of inclusive education in mainstream schools have been approved, requirements for the organization of education and special conditions for teaching children with special educational needs in a comprehensive school have been created. When introducing inclusive education in mainstream schools, it is worth considering whether educators, students, and parents are ready to take a special child into the classroom, so while addressing logistical and other problems, attention should be given to the problem of forming an inclusive culture in educational education. institution, the training of a qualified specialist who is able to creatively solve the tasks assigned to him using scientific knowledge, having a high level of professional competence and technological culture. It is very important for every specialist to realize the need to creatively select the optimal means of transformative activity from many alternative and diverse solutions in the new environment, in accordance with the orientation on human values. It is the initiative and independent specialists who are able to constantly improve their personality and activity, can adequately perform their functions, differing in high receptivity, social and professional mobility, readiness for rapid updating of knowledge, expanding the arsenal of skills and skills, one or another solution, to find new sources of information, to conduct continuous innovative search.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectдіти з обмеженими можливостямиuk_UA
dc.subjectтехнологічна культураuk_UA
dc.subjectинклюзияuk_UA
dc.subjectинклюзивное образованиеuk_UA
dc.subjectдети с ограниченными возможностями здоровьяuk_UA
dc.subjectтехнологическая культураuk_UA
dc.subjectinclusionuk_UA
dc.subjectinclusive educationuk_UA
dc.subjectchildren with special educational needsuk_UA
dc.titleВизначення стану сформованості технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладівuk_UA
dc.title.alternativeОпределение состояния сформированности технологической культуры будущих специалистов инклюзивных учебных заведенийuk_UA
dc.title.alternativeDetermination of the state of formation of technological culture of future specialists of inclusive educational institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри педагогіки та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.