Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3630
Назва: Використання навчальної технології портфоліо у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання до організації проєктної діяльності учнів
Інші назви: Использование учебной технологии портфолио в процессе подготовки будущих учителей трудового обучения к организации проєктной деятельности учащихся
Usе of educational technology portfolio in the process of preparing of future teachers of technology for the organization of the students` project activity
Автори: Абрамова, Оксана Віталіївна
Терещук, Андрій Іванович
Абрамова, Оксана Витальевна
Терещук, Андрей Иванович
Abramova, Oksana Vitalyevna
Tereshchuk, Andriy Ivanovich
Ключові слова: навчальна технологія
портфоліо
проєктна діяльність
портфоліо вчителя
методична підготовка учителя
учебная технология
портфолио
проєктная деятельность
портфолио учителя
методическая подготовка учителя
educational technology
portfolio
project activity
teacher's portfolio
methodical teacher training
Дата публікації: 2020
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Абрамова О. В. Використання навчальної технології портфоліо у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання до організації проєктної діяльності учнів / Оксана Віталіївна Абрамова, Андрій Іванович Терещук // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Research Bulletin. Series: Pedagogical Sciences / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. – Вип. 189. – С. 74-78.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (ua) У статті розкрито методичні аспекти підготовки учителя трудового навчання до організації проєктної діяльності учнів засобами портфоліо. Окреслено сутність портфоліо як навчальної технології та обґрунтовано можливості портфоліо у проєктній діяльності учнів. Технологія портфоліо дозволяє структурувати проєктну діяльність учнів та підвищити їх креативність під час реалізації проєктів.
(ru) В статье раскрыты методические аспекты подготовки учителей трудового обучения к организации проєктной деятельности учащихся средствами портфолио. Определены сущность портфолио как учебной технологии и обоснованно возможности портфолио в проєктной деятельности учащихся. Технология портфолио позволяют структурировать проєктную деятельность учащихся, повысить их креативность в процессе реализации проєктов.
(en) The article reveals the methodological aspects of preparing a teacher of technology for the organization of project activities of students by means of a portfolio. An analysis of the difficulties associated with the formation of students' competencies of the new Ukrainian school on the basis of their involvement in the implementation of creative projects in the lessons of technology. The essence of portfolio as an educational technology is outlined and the possibilities of portfolio in students' project activity are substantiated, which allows to structure students' project activity, increase their creativity in project activity, etc. Educational technology portfolio is defined as a purposeful and interconnectedexecution process of students completing independent tasks to select the optimal or best results of educational (design and technological) activities, for the purpose of their presentation or evaluation. The implementationction of a portfolio in students' project activities allows to expand the possibilities of formative assessment of students, as well as to use the portfolio as a separate assessment technology. The structure and content of the portfolio of a teacher of technology are considered separately, the main methodological approaches of its introduction in the lessons of technology are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3630
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.