Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3630
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАбрамова, Оксана Віталіївна-
dc.contributor.authorТерещук, Андрій Іванович-
dc.contributor.authorАбрамова, Оксана Витальевна-
dc.contributor.authorТерещук, Андрей Иванович-
dc.contributor.authorAbramova, Oksana Vitalyevna-
dc.contributor.authorTereshchuk, Andriy Ivanovich-
dc.date.accessioned2021-05-13T22:11:29Z-
dc.date.available2021-05-13T22:11:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАбрамова О. В. Використання навчальної технології портфоліо у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання до організації проєктної діяльності учнів / Оксана Віталіївна Абрамова, Андрій Іванович Терещук // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Research Bulletin. Series: Pedagogical Sciences / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. – Вип. 189. – С. 74-78.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3630-
dc.description.abstract(ua) У статті розкрито методичні аспекти підготовки учителя трудового навчання до організації проєктної діяльності учнів засобами портфоліо. Окреслено сутність портфоліо як навчальної технології та обґрунтовано можливості портфоліо у проєктній діяльності учнів. Технологія портфоліо дозволяє структурувати проєктну діяльність учнів та підвищити їх креативність під час реалізації проєктів.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье раскрыты методические аспекты подготовки учителей трудового обучения к организации проєктной деятельности учащихся средствами портфолио. Определены сущность портфолио как учебной технологии и обоснованно возможности портфолио в проєктной деятельности учащихся. Технология портфолио позволяют структурировать проєктную деятельность учащихся, повысить их креативность в процессе реализации проєктов.uk_UA
dc.description.abstract(en) The article reveals the methodological aspects of preparing a teacher of technology for the organization of project activities of students by means of a portfolio. An analysis of the difficulties associated with the formation of students' competencies of the new Ukrainian school on the basis of their involvement in the implementation of creative projects in the lessons of technology. The essence of portfolio as an educational technology is outlined and the possibilities of portfolio in students' project activity are substantiated, which allows to structure students' project activity, increase their creativity in project activity, etc. Educational technology portfolio is defined as a purposeful and interconnectedexecution process of students completing independent tasks to select the optimal or best results of educational (design and technological) activities, for the purpose of their presentation or evaluation. The implementationction of a portfolio in students' project activities allows to expand the possibilities of formative assessment of students, as well as to use the portfolio as a separate assessment technology. The structure and content of the portfolio of a teacher of technology are considered separately, the main methodological approaches of its introduction in the lessons of technology are outlined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectнавчальна технологіяuk_UA
dc.subjectпортфоліоuk_UA
dc.subjectпроєктна діяльністьuk_UA
dc.subjectпортфоліо вчителяuk_UA
dc.subjectметодична підготовка учителяuk_UA
dc.subjectучебная технологияuk_UA
dc.subjectпортфолиоuk_UA
dc.subjectпроєктная деятельностьuk_UA
dc.subjectпортфолио учителяuk_UA
dc.subjectметодическая подготовка учителяuk_UA
dc.subjecteducational technologyuk_UA
dc.subjectportfoliouk_UA
dc.subjectproject activityuk_UA
dc.subjectteacher's portfoliouk_UA
dc.subjectmethodical teacher traininguk_UA
dc.titleВикористання навчальної технології портфоліо у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання до організації проєктної діяльності учнівuk_UA
dc.title.alternativeИспользование учебной технологии портфолио в процессе подготовки будущих учителей трудового обучения к организации проєктной деятельности учащихсяuk_UA
dc.title.alternativeUsе of educational technology portfolio in the process of preparing of future teachers of technology for the organization of the students` project activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.