Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/358
Назва: Психофізіологічні характеристики учнів молодших класів, їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів
Автори: Черкасов, Володимир Федорович
Ключові слова: уроки музичного мистецтва
музично-творчий розвиток
психофізіологічні особливості
сприймання
мислення
пам’ять
уява
почуття
відчуття
увага
Дата публікації: 2015
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Черкасов В. Ф. Психофізіологічні характеристики учнів молодших класів, їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів / Володимир Федорович Черкасов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ, 2015. - Вип. 135. - С. 37-40.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті порушується питання вивчення психофізіологічних особливостей учнів 1-2 класів початкової школи та визначено їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів. Автором обґрунтовано особливості сприймання, мислення, пам’яті, уяви, почуття, відчуття, уваги при сприйманні та інтерпретації творів музичного мистецтва, в загальноосвітніх навчальних закладах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/358
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.