Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/358
Назва: | Психофізіологічні характеристики учнів молодших класів, їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів |
Автори: | Черкасов, Володимир Федорович |
Ключові слова: | уроки музичного мистецтва музично-творчий розвиток психофізіологічні особливості сприймання мислення пам’ять уява почуття відчуття увага |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Черкасов В. Ф. Психофізіологічні характеристики учнів молодших класів, їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів / Володимир Федорович Черкасов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ, 2015. - Вип. 135. - С. 37-40. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушується питання вивчення психофізіологічних особливостей учнів 1-2 класів початкової школи та визначено їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів. Автором обґрунтовано особливості сприймання, мислення, пам’яті, уяви, почуття, відчуття, уваги при сприйманні та інтерпретації творів музичного мистецтва, в загальноосвітніх навчальних закладах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/358 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри мистецької освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психофізіологічні характеристики учнів молодших класів, їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів .pdf | 121,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.