Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/358
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеркасов, Володимир Федорович-
dc.date.accessioned2015-11-03T08:29:02Z-
dc.date.available2015-11-03T08:29:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЧеркасов В. Ф. Психофізіологічні характеристики учнів молодших класів, їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів / Володимир Федорович Черкасов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ, 2015. - Вип. 135. - С. 37-40.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/358-
dc.description.abstractУ статті порушується питання вивчення психофізіологічних особливостей учнів 1-2 класів початкової школи та визначено їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів. Автором обґрунтовано особливості сприймання, мислення, пам’яті, уяви, почуття, відчуття, уваги при сприйманні та інтерпретації творів музичного мистецтва, в загальноосвітніх навчальних закладах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectуроки музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectмузично-творчий розвитокuk_UA
dc.subjectпсихофізіологічні особливостіuk_UA
dc.subjectсприйманняuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectпам’ятьuk_UA
dc.subjectуяваuk_UA
dc.subjectпочуттяuk_UA
dc.subjectвідчуттяuk_UA
dc.subjectувагаuk_UA
dc.titleПсихофізіологічні характеристики учнів молодших класів, їхній вплив на музично-творчий розвиток школярівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.