Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3426
Назва: Стимулювально-мотиваційний компонент системи формування міжкультурної компетентності студентів спеціальності «дизайн одягу»
Інші назви: Стимулирующие-мотивационный компонент системы формирования межкультурной компетентности студентов специальности «дизайн одежды»
Stimulative-motivation component of the system of training of intercultural competence of students of specialty «fashion design»
Автори: Абрамова, Оксана Віталіївна
Абрамова, Оксана Витальевна
Abramova, Oksana Vitalyevna
Рябчикова, Катерина Миколаївна
Рябчикова, Екатерина Николаевна
Ryabchikova, Kateryna Mikolaevna
Ключові слова: міжкультурна компетентність
дизайн одягу
рівні мотивації
дескриптори
межкультурная компетентность
дизайн одежды
уровни мотивации
дескрипторы
intercultural competency
fashion design
levels of motivation
descriptors
Дата публікації: 2018
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Абрамова О. В. Стимулювально-мотиваційний компонент системи формування міжкультурної компетентності студентів спеціальності «дизайн одягу» / Оксана Віталіївна Абрамова, Катерина Миколаївна Рябчикова // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – Вип. 173. – ч. 2. - С. 12-15.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (ua) Розглянута система мотивів для формування міжкультурної компетентності студентів напряму «Дизайн одягу». Обґрунтована необхідність формування компетентності в умовах вимог до мобільності у вигляді системи дескрипторів, що визначають знання, уміння, комунікації, автономність і відповідальність. Рівні мотивів визначені, як загальні потреби особистості, загальні мотиви, спеціально-професійні мотиви. Система мотивів для формування міжкультурної компетентності розглянута у вигляді матриці, що включає основні дескриптори міжкультурної компетентності і рівні мотивації. Доведений кореляційний зв’язок між напрямами мотивації студентів і дескрипторами міжкультурної компетентності. Сформовані основні мотиви, що визначають рівні мотивації і дескриптори. Апробація системи мотивів показала підвищення рівня формування міжкультурної компетентності у студентів спеціальності «Професійна освіта. Дизайн» Української інженерно-педагогічної академії.
(ru) Рассмотрена система мотивов для формирования межкультурной компетентности студентов направления «Дизайн одежды». Обоснована необходимость формирования компетентности в условиях требований к мобильности в виде системы дескрипторов, определяющих знания, умения, коммуникации, автономность и ответственность. Уровни мотивов определены, как общие потребности личности, общие мотивы, специально профессиональные мотивы. Система мотивов для формирования межкультурной компетентности рассмотрена в виде матрицы, включающей основные дескрипторы межкультурной компетентности и уровни мотивации. Доказана корреляционная связь между направлениями мотивации студентов и дескрипторами межкультурной компетентности. Сформированы основные мотивы, определяющие уровни мотивации и дескрипторы. Апробация системы мотивов показала повышение уровня формирования межкультурной компетентности у студентов специальности «Профессиональное образование. Дизайн» Украинской инженерно-педагогической академии.
(en)The system of motives for training the intercultural competence of students in the direction of «Design of clothing» is considered. The necessity of forming competence in conditions of mobility requirements is substantiated in the form of a system of descriptors defining knowledge, skills, communication, autonomy and responsibility. Levels of motives are defined as general person’s needs, general motives, special-professional motives. The system of motives for the formation of intercultural competence is considered in the form of a matrix, which includes the main descriptors of intercultural competence and levels of motivation. Correlation between student motivation and intercultural competence descriptors is proved. The basic motives that determine the levels of motivation and descriptors are formed. Approbation of the system of motives has shown an increase in the level of formation of intercultural competence among students of the specialty «Vocational education. Design» in Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3426
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.