Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАбрамова, Оксана Віталіївна-
dc.contributor.authorАбрамова, Оксана Витальевна-
dc.contributor.authorAbramova, Oksana Vitalyevna-
dc.contributor.authorРябчикова, Катерина Миколаївна-
dc.contributor.authorРябчикова, Екатерина Николаевна-
dc.contributor.authorRyabchikova, Kateryna Mikolaevna-
dc.date.accessioned2021-04-13T07:15:23Z-
dc.date.available2021-04-13T07:15:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАбрамова О. В. Стимулювально-мотиваційний компонент системи формування міжкультурної компетентності студентів спеціальності «дизайн одягу» / Оксана Віталіївна Абрамова, Катерина Миколаївна Рябчикова // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – Вип. 173. – ч. 2. - С. 12-15.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3426-
dc.description.abstract(ua) Розглянута система мотивів для формування міжкультурної компетентності студентів напряму «Дизайн одягу». Обґрунтована необхідність формування компетентності в умовах вимог до мобільності у вигляді системи дескрипторів, що визначають знання, уміння, комунікації, автономність і відповідальність. Рівні мотивів визначені, як загальні потреби особистості, загальні мотиви, спеціально-професійні мотиви. Система мотивів для формування міжкультурної компетентності розглянута у вигляді матриці, що включає основні дескриптори міжкультурної компетентності і рівні мотивації. Доведений кореляційний зв’язок між напрямами мотивації студентів і дескрипторами міжкультурної компетентності. Сформовані основні мотиви, що визначають рівні мотивації і дескриптори. Апробація системи мотивів показала підвищення рівня формування міжкультурної компетентності у студентів спеціальності «Професійна освіта. Дизайн» Української інженерно-педагогічної академії.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Рассмотрена система мотивов для формирования межкультурной компетентности студентов направления «Дизайн одежды». Обоснована необходимость формирования компетентности в условиях требований к мобильности в виде системы дескрипторов, определяющих знания, умения, коммуникации, автономность и ответственность. Уровни мотивов определены, как общие потребности личности, общие мотивы, специально профессиональные мотивы. Система мотивов для формирования межкультурной компетентности рассмотрена в виде матрицы, включающей основные дескрипторы межкультурной компетентности и уровни мотивации. Доказана корреляционная связь между направлениями мотивации студентов и дескрипторами межкультурной компетентности. Сформированы основные мотивы, определяющие уровни мотивации и дескрипторы. Апробация системы мотивов показала повышение уровня формирования межкультурной компетентности у студентов специальности «Профессиональное образование. Дизайн» Украинской инженерно-педагогической академии.uk_UA
dc.description.abstract(en)The system of motives for training the intercultural competence of students in the direction of «Design of clothing» is considered. The necessity of forming competence in conditions of mobility requirements is substantiated in the form of a system of descriptors defining knowledge, skills, communication, autonomy and responsibility. Levels of motives are defined as general person’s needs, general motives, special-professional motives. The system of motives for the formation of intercultural competence is considered in the form of a matrix, which includes the main descriptors of intercultural competence and levels of motivation. Correlation between student motivation and intercultural competence descriptors is proved. The basic motives that determine the levels of motivation and descriptors are formed. Approbation of the system of motives has shown an increase in the level of formation of intercultural competence among students of the specialty «Vocational education. Design» in Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectміжкультурна компетентністьuk_UA
dc.subjectдизайн одягуuk_UA
dc.subjectрівні мотиваціїuk_UA
dc.subjectдескрипториuk_UA
dc.subjectмежкультурная компетентностьuk_UA
dc.subjectдизайн одеждыuk_UA
dc.subjectуровни мотивацииuk_UA
dc.subjectдескрипторыuk_UA
dc.subjectintercultural competencyuk_UA
dc.subjectfashion designuk_UA
dc.subjectlevels of motivationuk_UA
dc.subjectdescriptorsuk_UA
dc.titleСтимулювально-мотиваційний компонент системи формування міжкультурної компетентності студентів спеціальності «дизайн одягу»uk_UA
dc.title.alternativeСтимулирующие-мотивационный компонент системы формирования межкультурной компетентности студентов специальности «дизайн одежды»uk_UA
dc.title.alternativeStimulative-motivation component of the system of training of intercultural competence of students of specialty «fashion design»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.