Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3329
Назва: Використання кінорецензій як навчального ресурсу для вивчення англійської мови
Інші назви: Using film reviews as an educational resource for learning english
Автори: Кочубей, Вікторія Юріївна
Kochubei, Viktoriia
Ключові слова: кіно рецензія
вивчення англійської мови
критичне мислення
оцінність
функції рецензії
засоби формування схвальної та несхвальної оцінки
розширення словникового запасу
film review
learning English
critical thinking
evaluation
film review functions
means of shaping approval and disapproval
expansion of vocabulary
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Кочубей В. Використання кінорецензій як навчального ресурсу для вивчення англійської мови / Вікторія Кочубей // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки = Research Bulletin. Series: Philological Sciences / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : КОД, 2020. – Вип. 187. – С. 676-682.
Серія/номер: Філологічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання інтернет сайтів кіно рецензій для вивчення англійської мови та вироблення навичок критичного мислення. Доведено, що систематична робота з рецензіями дозволяє розвинути вміння розпізнавати способи вираження оцінки та здатність критично ставитись до текстів, відокремлюючи фактичну інформацію від оцінних суджень. На матеріалі сайту-агрегатора “Rotten Tomatoes”, де зібрана інформація про фільми, їх трейлери та рецензії на них, показано способи розширення словникового запасу та тренування когнітивних навичок аналізу. Критичний аналіз рецензій з метою розпізнавання мовленнєвого вираження функцій інформування, оцінювання, переконання та аналізу є також одним із прийомів розвитку критичного мислення.
(en) The paper substantiates the expediency of using websites of film reviews for learning English and developing critical thinking skills. The article gives proof that regular work with film reviews enhances skills of identifying ways of expressing value and the ability to interpret texts critically, distinguishing factual information from value judgments. Filmreviews are aimed to exert influence on readers, persuade them to watch a film; they convey both objective information about the film and subjective impressions. Thus the functions of evaluation, information and advertisement are revealed in film reviews simultaneously. One of the most popular film reviews websites is “Rotten Tomatoes” film review film aggregation website that contains information about films, trailers and film reviews. Critic reviewsand audience reviews as well as Tomatometer grading system provide abundant teaching material for English learners to expand their knowledge of vocabulary and train critical thinking skills. Working with film reviews teachers are recommended to make use of various tasks that include classifying words into different categories, finding similar and different features of reviews, analyzing reason and consequence, identifying fact and opinion, revealing means of positive and negative evaluation. Combining features of publicistic style and fiction, film reviews are an effective resource that promotes cognitive skills of analysis, evaluation, comparison and making judgments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3329
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.