Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3159
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSharovarova, Stanislava-
dc.contributor.authorШароварова, Станіслава Вадимівна-
dc.contributor.authorШароварова, Станислава Вадимовна-
dc.contributor.authorДанильченко, Станіслава Вадимівна-
dc.date.accessioned2018-07-09T13:02:23Z-
dc.date.available2018-07-09T13:02:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationSharovarova S. V. Pronunciation teaching in history and in today' sesl classroom: evaluation of teaching approaches and pronunciation activities / Stanislava Sharovarova // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки = Research Bulletin. Series: Philological Sciences / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : «КОД», 2018. – Вип. 165. – С. 607-615.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3159-
dc.description.abstract(uk) Навчання вимови є аспектом найменшого комунікативного спрямування в сучасній освіті. Протягом своєї 150-річної історії, навчання вимови було позбавлено контексту та відокремлено від опанування інших мовленнєвих умінь, а учні не усвідомлювали своїх потреб у вдосконаленні вимовних навичок. Принципи викладання англійської мови як іноземної суттєво змінились, змінюючи тіш самим роль та суть навчання вимови. У статті проаналізовано ефективність, доцільність та комунікативний характер фонетичних вправ на матеріалі курсу Enterprise 4, що широко застосовується у викладанні англійської мови у 10 та 11 класах загальноосвітньої школи. Охарактеризовано методичні рекомендації до виконання цих вправ, представлені в комплексному виданні курсу Книга для вчителя (The Teacher's Book), з метою визначення раціональності їхнього залучення до навчального процесу. Встановлено що викладачі англійської мови не забезпечені належними методологічними рекомендаціями, а зміст фонетичних вправ не відповідає принципам комунікативного підходу у навчанні та не сприяє розвитку фонологічної компетенції учнів.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Преподавание произношения отличается наименьшей коммуникативной направленностью в современной школе. На протяжении своей 150 летний истории, преподавание произношения было лишено контекста и обособлено от овладения другими языковыми умениями. Принципы преподавания английского языка как иностранного существенно эволюционировали, что соответственно повлекло за собой переосмысление роли и природы преподавания фонетики. В данной статье представлен анализ фонетических упражнений из курса Enterprise 4, широко используемый в преподавании английского языка в старших классах среднеобразовательной школы. Предложенные авторами курса фонетические упражнения были рассмотрены с позиции их эффективности и уместности в процессе овладения произносительными навыками. Также изучен характер методологических рекомендаций для выполнения этих упражнений, представленных в книге для учителя. Определено что учителя английского языка не обеспечены соответствующей методологической базой, а содержание фонетических упражнений не отвечает принципам коммуникативного подхода и не содействует развитию фонологической компетенции учащихся.uk_UA
dc.description.abstract(en) Pronunciation teaching experiences the most apparent lack of communicative practice in today's classrooms. Throughout 150 year history of pronunciation instruction it's been decontextualized and separated from other language skills, leaving learners ignorant about their pronunciation needs. The principles of EFL teaching have revolutionized, transforming the role and nature of pronunciation instruction. We evaluate pronunciation activities in EFL intermediate coursebook Enterprise 4 for 11 and 12 grades of upper- secondary. The main concern is whether these activities are productive, effective and communicative in nature. Methodological recommendations for carrying out pronunciation activities in the Teacher's Book are scrutinized in terms of their applicability and practicability in classrooms. We show that EFL instructors at secondary schools are not equipped with adequate methodology and activities for teaching pronunciation communicatively and developing learners' phonological competence. The emphasis is mostly just on mechanical reproduction of segmentals, often with no accuracy or fluency and phonological instruction.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКОДuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;-
dc.subjectнавчання вимовиuk_UA
dc.subjectкомунікативно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectфонологічна компетенціяuk_UA
dc.subjectвикладачі англійської мови як іноземноїuk_UA
dc.subjectметодологічні рекомендаціїuk_UA
dc.subjectнавальний планuk_UA
dc.subjectфонетичні вправиuk_UA
dc.subjectpronunciation instructionuk_UA
dc.subjectcommunicative language teachinguk_UA
dc.subjectphonological competenceuk_UA
dc.subjectEFL instructorsuk_UA
dc.subjectmethodological guidelinesuk_UA
dc.subjectcurriculumuk_UA
dc.subjectpronunciation activitiesuk_UA
dc.subjectпреподавание произношенияuk_UA
dc.subjectкоммуникативно-ориентированное обучениеuk_UA
dc.subjectфонологическая компетенцияuk_UA
dc.subjectучителя английского языка как иностранногоuk_UA
dc.subjectучебный планuk_UA
dc.subjectфонетические упражненияuk_UA
dc.titlePronunciation teaching in history and in today’s ESL classroom: evaluation of teaching approaches and pronunciation activitiesuk_UA
dc.title.alternativeНавчання англійської вимови в історичному аспекті та в сучасній освіті аналіз підходів до викладання та фонетичних вправuk_UA
dc.title.alternativeПреподавание английского произношения в историческом аспекте и в современной школе: оценка подходов преподавания и фонетических упражненийuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.