Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3155
Назва: Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого навчання в сучасній школі в контексті інклюзивної освіти
Інші назви: Подготовка будущих учителей иностранных языков к реализации личностно-ориентированого образовательного процесса в современной школе в контексте инклюзивного образования
Preparing offuture foreign language teachers for realization of personally-oriented educational process in modern school in context of inclisive education
Автори: Степаненко, Аліна-Алла Вячеславівна
Степаненко, Алла Вячеславовна
Stepanenko, Alla
Ключові слова: освітній процес
особистісно-орієнтована
інклюзивна освіта
учні
сучасна школа
педагогічні умови
середовище
взаємодія
освітнє завдання
образовательный процесс
личностно-ориентированное
инклюзивное образование
ученики
средняя школа
педагогические условия
среда
взаимодействие
образовательное задачи
educational process
personally-oriented
inclusive education
pupils
secondary school
pedagogical conditions
environment
interaction
educational task
Дата публікації: 2018
Видавництво: КОД
Бібліографічний опис: Степаненко А. В. Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого навчання в сучасній школі в контексті інклюзивної освіти / Алла В’ячеславівна Степаненко // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки = Research Bulletin. Series: Philological Sciences / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : «КОД», 2018. – Вип. 165. – С. 574-578.
Серія/номер: Філологічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розкривається проблема підготовки учителів іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу сучасної школи в контексті інклюзивної освіти. Висвітлюються педагогічні умови, за яких може застосовуватися освітній процес нового змісту. До них належать: підготовка вчителя іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу; створення на уроках доступного середовища; керування учителем освітнім процесом учнів середньої школи у взаємодії з ними.
(ru) В статье раскрывается проблема подготовки учителей к реализации личностно-ориентированного образовательного процесса современной средней школы. Освещаются педагогические условия, при которых может применяться образовательный процесс нового содержания. К ним относятся: подготовка учителя к реализации личностно-ориентированного образовательного процесса; создание на уроках доступной среды; управления учителем образовательным процессом учащихся начальной школы во взаимодействии с ними.
(en) The article reveals the problem of the training of teachers to the implementation of the personally-oriented educational process at the modern secondary school. The pedagogical conditions when the educational process of new content may apply are disclosed. They are: the training of teachers to the implementation of the personally-oriented educational process; the creation of available environment at the lessons; the management of the educational process at secondary school in the interaction with pupils.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3155
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.