Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3069
Назва: Маркетингова політика розвитку фізичної культури і спорту у професійній підготовці студентів
Автори: Щербатюк, Наталія Іванівна
Ключові слова: сучасний спорт
фізичне здоров’я
фізична культура та спорт
дитячо-юнацькі спортивні та спортивно-технічні школи
ринкові відносини у сфері фізичної культури і спорту
територіальна сегментація
Дата публікації: 2018
Видавництво: ФОП Озеров Г. В.
Бібліографічний опис: Щербатюк Н. І. Маркетингова політика розвитку фізичної культури і спорту у професійній підготовці студентів / Наталія Іванівна Щербатюк // Фізичне виховання і спорт в навчальних закладах України на сучасному етапі: стан, напрямки та перспективи розвитку : зб. наук. праць ХХІV Всеукраїнської науково-практичної конференції Центральноукр. держ. пед. ун-ту ім. В. Винниченка / ЦДПУ ім. В. Винниченка. – Кропивницький ; Харків : ФОП Озеров Г. В., 2018. – Вип. 24. – С. 69-73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3069
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри теорії та методики фізичного виховання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.