Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3069
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербатюк, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2018-06-25T08:46:56Z-
dc.date.available2018-06-25T08:46:56Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЩербатюк Н. І. Маркетингова політика розвитку фізичної культури і спорту у професійній підготовці студентів / Наталія Іванівна Щербатюк // Фізичне виховання і спорт в навчальних закладах України на сучасному етапі: стан, напрямки та перспективи розвитку : зб. наук. праць ХХІV Всеукраїнської науково-практичної конференції Центральноукр. держ. пед. ун-ту ім. В. Винниченка / ЦДПУ ім. В. Винниченка. – Кропивницький ; Харків : ФОП Озеров Г. В., 2018. – Вип. 24. – С. 69-73.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3069-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФОП Озеров Г. В.uk_UA
dc.subjectсучасний спортuk_UA
dc.subjectфізичне здоров’яuk_UA
dc.subjectфізична культура та спортuk_UA
dc.subjectдитячо-юнацькі спортивні та спортивно-технічні школиuk_UA
dc.subjectринкові відносини у сфері фізичної культури і спортуuk_UA
dc.subjectтериторіальна сегментаціяuk_UA
dc.titleМаркетингова політика розвитку фізичної культури і спорту у професійній підготовці студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри теорії та методики фізичного виховання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.