Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2745
Назва: Застосування нелінійних фрактальних систем у спеціальній методиці викладання української мови для дітей з особливими мовними потребами
Інші назви: Using non-line fractional linguistic system for special teaching method of ukrainian language for teaching children with speech defects
Автори: Лабенко, Олександр Віталійович
Labenko, Alexander
Ключові слова: нелінійні фрактальні лінгвістичні системи
діти із порушенням мовленнєвого розвитку
спеціальна методика викладання української мови
методична наука
наукова парадигма
non-line fractional linguistic system
children with speech defects
special teaching method of Ukrainian language
methodical science
scientific paradigm
Дата публікації: 2017
Видавництво: Центр оперативної поліграфії «Авангард»
Бібліографічний опис: Лабенко О. В. Застосування нелінійних фрактальних систем у спеціальній методиці викладання української мови для дітей з особливими мовними потребами / Олександр Віталійович Лабенко // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : Авангард, 2017. – Вип. 151. – С. 228-242.
Серія/номер: Філологічні науки;
Короткий огляд (реферат): (ua) Модернізація системи освіти в Україні все більшою мірою співвідноситься з педагогічними процесами, які відбуваються в Європейському Союзі. Це пов’язано з розвитком Болонського процесу. Відповідно змінюється й наукова парадигма, котра лежить в основі як усієї української педагогічної науки, так і методичної зокрема. Перехід сучасної спеціальної методики викладання української мови від ньютонівсько-картезіанської до квантово-релятивістської наукової парадигми є ще більш актуальним, ніж будь-коли. Це пов’язано із збільшенням процесів турбулентності в розвитку такої живої природної системи як український народ. Особливо це стосується аспектів навчання дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку. Як приклад вдосконалення спеціальної методики викладання української мови на основі нової наукової парадигми в пропонованій статті автор розглядає можливість використання нелінійних фрактальних систем у навчанні дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку.
(en) The system of education have been transforming in Ukraine to a great extent for correlation with pedagogical processes that it have been in European Union. It is connected with development of the Bologna process. The scientific paradigm that it is being put on basis both the all Ukrainian pedagogical science and methodical science have been modifying correspondly. The contemporary special teaching method of Ukrainian language is going to change from Newton-cartesian to Quantum-relativistic scientific paradigm. It is very importance. It is bound up with extending processes of turbulence at the development such living natural system as the Ukrainian people. In particulary it is pertaining to aspects for teaching of children with speech defects. It is such example improvement the contemporary special teaching method of Ukrainian language at the basis of the new scientific paradigm is utilization non-line fractional system in teaching of children with speech defects. The author of paper rises this problem.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2745
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри педагогіки та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.