Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛабенко, Олександр Віталійович-
dc.contributor.authorLabenko, Alexander-
dc.date.accessioned2017-10-30T11:01:18Z-
dc.date.available2017-10-30T11:01:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛабенко О. В. Застосування нелінійних фрактальних систем у спеціальній методиці викладання української мови для дітей з особливими мовними потребами / Олександр Віталійович Лабенко // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : Авангард, 2017. – Вип. 151. – С. 228-242.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2745-
dc.description.abstract(ua) Модернізація системи освіти в Україні все більшою мірою співвідноситься з педагогічними процесами, які відбуваються в Європейському Союзі. Це пов’язано з розвитком Болонського процесу. Відповідно змінюється й наукова парадигма, котра лежить в основі як усієї української педагогічної науки, так і методичної зокрема. Перехід сучасної спеціальної методики викладання української мови від ньютонівсько-картезіанської до квантово-релятивістської наукової парадигми є ще більш актуальним, ніж будь-коли. Це пов’язано із збільшенням процесів турбулентності в розвитку такої живої природної системи як український народ. Особливо це стосується аспектів навчання дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку. Як приклад вдосконалення спеціальної методики викладання української мови на основі нової наукової парадигми в пропонованій статті автор розглядає можливість використання нелінійних фрактальних систем у навчанні дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку.uk_UA
dc.description.abstract(en) The system of education have been transforming in Ukraine to a great extent for correlation with pedagogical processes that it have been in European Union. It is connected with development of the Bologna process. The scientific paradigm that it is being put on basis both the all Ukrainian pedagogical science and methodical science have been modifying correspondly. The contemporary special teaching method of Ukrainian language is going to change from Newton-cartesian to Quantum-relativistic scientific paradigm. It is very importance. It is bound up with extending processes of turbulence at the development such living natural system as the Ukrainian people. In particulary it is pertaining to aspects for teaching of children with speech defects. It is such example improvement the contemporary special teaching method of Ukrainian language at the basis of the new scientific paradigm is utilization non-line fractional system in teaching of children with speech defects. The author of paper rises this problem.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЦентр оперативної поліграфії «Авангард»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;-
dc.subjectнелінійні фрактальні лінгвістичні системиuk_UA
dc.subjectдіти із порушенням мовленнєвого розвиткуuk_UA
dc.subjectспеціальна методика викладання української мовиuk_UA
dc.subjectметодична наукаuk_UA
dc.subjectнаукова парадигмаuk_UA
dc.subjectnon-line fractional linguistic systemuk_UA
dc.subjectchildren with speech defectsuk_UA
dc.subjectspecial teaching method of Ukrainian languageuk_UA
dc.subjectmethodical scienceuk_UA
dc.subjectscientific paradigmuk_UA
dc.titleЗастосування нелінійних фрактальних систем у спеціальній методиці викладання української мови для дітей з особливими мовними потребамиuk_UA
dc.title.alternativeUsing non-line fractional linguistic system for special teaching method of ukrainian language for teaching children with speech defectsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри педагогіки та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.