Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2684
Назва: Структура професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва
Інші назви: Структура профессиональной толерантности будущего учителя музыкального искусства
Structure of professional tolerance of future music art teachers
Автори: Стукаленко, Зоя Михайлівна
Стукаленко, Зоя Михайловна
Stukalenko, Z.
Ключові слова: професійна толерантність
вчитель музичного мистецтва
структура професійної толерантності
ціннісно-орієнтаційна спрямованість
професійна компетентність
творчо-поведінкова діяльність
інформаційно-комунікативна культура
етнокультурність
профессиональная толерантность
учитель музыкального искусства
структура профессиональной толерантности
ценностно-ориентационная направленность
профессиональная компетентность
творческо-поведенческая деятельность
информационно-коммуникационная культура
этнокультурность
professional tolerance
music teacher
the structure of professional tolerance
value-orientation direction
professional competence
functional communication
information and communication culture
ethnoculture
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Стукаленко З. М. Структура професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Зоя Михайлівна Стукаленко // Вища освіта України. – 2014. – № 3 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, т. 1. – С. 326-330.
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті обґрунтовано структуру професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва, в якій виділено п’ять взаємопов’язаних компонентів (ціннісно-орієнтаційна спрямованість, професійна компетентність, творчо-поведінкова діяльність, інформаційно-комунікативна культура, етнокультурність). На основі структурних компонентів визначено функції зазначеного феномена.
(ru) В статье автор раскрывает структуру профессиональной толерантности будущего учителя музыкального искусства, где выделено пять взаимосвязанных составляющих (ценностно-ориентационная направленность, профессиональная компетентность, творческо-поведенческая деятельность, информационно-комуникативная культура, этнокультурность). На основании структурных компонентов определены функции указанного феномена.
(en) In the article the structure of professional tolerance of future teacher of music is grounted,, which highlighted five interr elated components (value-orientation orientation, professional competence, functional communication, information and communication culture, etnokulturnist). Based on the structural components of the functions of this phenomenon. Functions of this phenomenon are determined on the basis of structural components. It is concluded that teaching levers and perfection of the educational process should serve tolerant attitude of the teacher that promotes students' hedonistic attitude to art.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2684
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.