Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтукаленко, Зоя Михайлівна-
dc.contributor.authorСтукаленко, Зоя Михайловна-
dc.contributor.authorStukalenko, Z.-
dc.date.accessioned2017-09-06T11:00:20Z-
dc.date.available2017-09-06T11:00:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСтукаленко З. М. Структура професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Зоя Михайлівна Стукаленко // Вища освіта України. – 2014. – № 3 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, т. 1. – С. 326-330.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2684-
dc.description.abstract(uk) У статті обґрунтовано структуру професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва, в якій виділено п’ять взаємопов’язаних компонентів (ціннісно-орієнтаційна спрямованість, професійна компетентність, творчо-поведінкова діяльність, інформаційно-комунікативна культура, етнокультурність). На основі структурних компонентів визначено функції зазначеного феномена.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье автор раскрывает структуру профессиональной толерантности будущего учителя музыкального искусства, где выделено пять взаимосвязанных составляющих (ценностно-ориентационная направленность, профессиональная компетентность, творческо-поведенческая деятельность, информационно-комуникативная культура, этнокультурность). На основании структурных компонентов определены функции указанного феномена.uk_UA
dc.description.abstract(en) In the article the structure of professional tolerance of future teacher of music is grounted,, which highlighted five interr elated components (value-orientation orientation, professional competence, functional communication, information and communication culture, etnokulturnist). Based on the structural components of the functions of this phenomenon. Functions of this phenomenon are determined on the basis of structural components. It is concluded that teaching levers and perfection of the educational process should serve tolerant attitude of the teacher that promotes students' hedonistic attitude to art.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпрофесійна толерантністьuk_UA
dc.subjectвчитель музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectструктура професійної толерантностіuk_UA
dc.subjectціннісно-орієнтаційна спрямованістьuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectтворчо-поведінкова діяльністьuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікативна культураuk_UA
dc.subjectетнокультурністьuk_UA
dc.subjectпрофессиональная толерантностьuk_UA
dc.subjectучитель музыкального искусстваuk_UA
dc.subjectструктура профессиональной толерантностиuk_UA
dc.subjectценностно-ориентационная направленностьuk_UA
dc.subjectпрофессиональная компетентностьuk_UA
dc.subjectтворческо-поведенческая деятельностьuk_UA
dc.subjectинформационно-коммуникационная культураuk_UA
dc.subjectэтнокультурностьuk_UA
dc.subjectprofessional toleranceuk_UA
dc.subjectmusic teacheruk_UA
dc.subjectthe structure of professional toleranceuk_UA
dc.subjectvalue-orientation directionuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectfunctional communicationuk_UA
dc.subjectinformation and communication cultureuk_UA
dc.subjectethnocultureuk_UA
dc.titleСтруктура професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтваuk_UA
dc.title.alternativeСтруктура профессиональной толерантности будущего учителя музыкального искусстваuk_UA
dc.title.alternativeStructure of professional tolerance of future music art teachersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.