Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/257
Title: Роль особистісно орієнтованого навчання в процесі формування готовності до особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога
Authors: Руденко, Юлія Юріївна
Keywords: майбутній соціальний педагог
особистість
особистісно орієнтований підхід
викладач
особистісно орієнтоване навчання
особистісне самовизначення
Issue Date: 2013
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Руденко Ю. Ю. Роль особистісно орієнтованого навчання в процесі формування готовності до особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога / Юлія Юріївна Руденко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 120. - С. 286-292.
Abstract: У статті розкривається значення особистісно орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі студентів. Аналізуються завдання та вимоги до особистісно орієнтованого навчання з метою створення атмосфери становлення індивідуальності, розвитку та особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/257
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри соціальної роботи, соціальної педагогіки та психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.