Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/257
Title: | Роль особистісно орієнтованого навчання в процесі формування готовності до особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога |
Authors: | Руденко, Юлія Юріївна |
Keywords: | майбутній соціальний педагог особистість особистісно орієнтований підхід викладач особистісно орієнтоване навчання особистісне самовизначення |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Руденко Ю. Ю. Роль особистісно орієнтованого навчання в процесі формування готовності до особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога / Юлія Юріївна Руденко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 120. - С. 286-292. |
Abstract: | У статті розкривається значення особистісно орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі студентів. Аналізуються завдання та вимоги до особистісно орієнтованого навчання з метою створення атмосфери становлення індивідуальності, розвитку та особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога. |
URI: | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/257 |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри соціальної роботи, соціальної педагогіки та психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Роль особистісно орієнтованого навчання в процесі формування готовності до особистісного самовизначення майбутнього соціал_120.pdf | 144,3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.