Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/257
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРуденко, Юлія Юріївна-
dc.date.accessioned2015-07-22T10:28:54Z-
dc.date.available2015-07-22T10:28:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРуденко Ю. Ю. Роль особистісно орієнтованого навчання в процесі формування готовності до особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога / Юлія Юріївна Руденко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 120. - С. 286-292.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/257-
dc.description.abstractУ статті розкривається значення особистісно орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі студентів. Аналізуються завдання та вимоги до особистісно орієнтованого навчання з метою створення атмосфери становлення індивідуальності, розвитку та особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.subjectмайбутній соціальний педагогuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectособистісне самовизначенняuk_UA
dc.titleРоль особистісно орієнтованого навчання в процесі формування готовності до особистісного самовизначення майбутнього соціального педагогаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.